Want to create interactive content? It’s easy in Genially!
Memory HP
zienowicz.pawel+geni
Created on April 11, 2021
Start designing with a free template
Discover more than 1500 professional designs like these:
Transcript
Dołącz do naszych kursów w super cenie
Wersja do EDYCJI !
Memory
Version 1.1 - 06 /12/20
START
KOMPONTENTY
Element niezbędny, w którym zapisana jest logika gry. NIE KASOWAĆ ZE SLAJDU, nie będzie on widoczny podczas gry.
Zgrupuj to z REWERSEM karty. Rozmiar tego obrazka musi być równy lub większy od obrazków użytych w grze. Najlepszą praktyką jest używanie obrazków bic i boc tego samego rozmiaru co rewers.
Zgrupuj z obrazkiem, któru ma się tymczasowo pokazać po wybraniu niepoprawnej pary.
Zgrupuj z obrazkiem, który ma się pokazać po rozwiązaniu memory.
Elementy bic i boc (możliwe do skopiowania przez kopiowanie / wklejanie) muszą być zgrupowane z różnymi elementami. Bic i boc tego samego indeksu muszą odpowiadać dwóm elementom pary. Uważaj, grupowanie i rozgrupowywanie modyfikuje bic i boc, dlatego zaleca się zgrupowanie bic z przedmiotem, następnie boc z jego bliźniakiem i powtarzanie operacji, aż wszystkie obiekty „pod kartami” zostaną poprawnie zgrupowane.