Full screen

Share

Show pages

START
BOUTON 'REUTILISATION' EN MODE VISUALISATION
Wersja do EDYCJI !
Memory
Version 1.1 - 06 /12/20

Want to create interactive content? It’s easy in Genially!

Reuse this genially

Memory HP

zienowicz.pawel+geni

Created on April 11, 2021

Start designing with a free template

Discover more than 1500 professional designs like these:

Transcript

Dołącz do naszych kursów w super cenie

Wersja do EDYCJI !

Memory

Version 1.1 - 06 /12/20

START

KOMPONTENTY

Element niezbędny, w którym zapisana jest logika gry. NIE KASOWAĆ ZE SLAJDU, nie będzie on widoczny podczas gry.

Zgrupuj to z REWERSEM karty. Rozmiar tego obrazka musi być równy lub większy od obrazków użytych w grze. Najlepszą praktyką jest używanie obrazków bic i boc tego samego rozmiaru co rewers.

Zgrupuj z obrazkiem, któru ma się tymczasowo pokazać po wybraniu niepoprawnej pary.

Zgrupuj z obrazkiem, który ma się pokazać po rozwiązaniu memory.

Elementy bic i boc (możliwe do skopiowania przez kopiowanie / wklejanie) muszą być zgrupowane z różnymi elementami. Bic i boc tego samego indeksu muszą odpowiadać dwóm elementom pary. Uważaj, grupowanie i rozgrupowywanie modyfikuje bic i boc, dlatego zaleca się zgrupowanie bic z przedmiotem, następnie boc z jego bliźniakiem i powtarzanie operacji, aż wszystkie obiekty „pod kartami” zostaną poprawnie zgrupowane.

Next page

genially options

Show draggable elements

Show interactive elements